Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

P26a61v10e46l 41R69y11s

26. 9. 2013 17:20

Je to pitomost. Nicméně zaplaťpánbůh za ni. Je dokladem, stejně jako váš blog, že tady je stále ještě demokracie. Po nedávných návrzích Anny Šabatové jsem si tím tak jistý nebyl.

0 1
možnosti
FV

Já věděl že Hermanek to nerozdejchá a začne tady slintat. 

Vám děkuji a dávám karmu.

10 2
možnosti
BM

To je škoda času se takovými bláboly chorých mozků zabývat. Normálnímu člověku je to jasné a hlupákům (měl bych pro ně ještě ostřejší příměr) to nevysvětlíte.....;-(

Samozřejmě karma.......

8 1
možnosti
Foto

Vcelku s Vámi lze i souhlasit, ale mám dojem, že Vy ty své argumenty tlačíte příliš "na sílu". Vím, jak je snadné někoho bez důkazů osočit, sám s tím mám bohaté zkušenosti, ale Vy jaksi vše nasvěcujete jedním, jakoby polarizovaným světlem, které ukazuje pouze jednu stránku věci a druhou zamlčuje.

Takže několik otázek k textu článku. Proč srovnáváte Miloše Havla a Nicolase Wintona? Copak Winton komunikoval s nacisty v době okupace své vlasti? Pochybuji. 

A nebyl O.Schindler náhodou sám nacista a nepotřeboval židovské pracovníky ve své továrně? Tak tady by se mi již nějaká podobnost jevila.

 Vím mohu se mýlit, ale tyto otázky se mi zdají legitimní. Takže ještě jednu poslední. Odkdy potřebovali komunisté k odsouzení někoho nějaké důkazy?

8 8
možnosti
BM

Nicolas Winton byl britský občan a Velká Británie přece nebyla okupována..... Takže o jaké vlasti hovoříte?8-o

12 0
možnosti
LW
Foto

J61a63k58u28b 56R85o71t38h

26. 9. 2013 15:23

Karma a dík, a to nejsem nějakým adorantem VH.R^

9 0
možnosti
AK

Obcas mi pripada ze bohuzel jsme. Vam alesponR^ a diky za clanek.

14 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1673x
Jsem člověk středního věku,který má širokě spektrum zájmů-od literatury,hudby,sportu až po cestováni a poznávání nových lidí,kultur.Začal jsem psát od 29.06.2013, tak doufám, že si mé články někdo přečte a případně je i ocení.Přeji všem to nejlepší a krásný den!

Seznam rubrik